Składanie skarg i wniosków
Procedury dotyczące przyjmowania skarg i wniosków w NZOZ Andrzej Proszewski Sp. z o. o.
- Pacjentów należy przyjmować w sposób maksymalnie ich satysfakcjonujący.
- Pacjent niezadowolony z usług zakładu ma prawo złożenia skargi.
- Skargi przyjmuje i rozpatruje Prezes Zarządu lub osoba przez niego upoważniona w każdy wtorek w godzinach od 14.00 do 15.00 oraz poniedziałek i czwartek w godzinach od 7.00 -8.00. w siedzibie zakładu, III piętro – BIURO.
- Każda osoba niezadowolona z usług zakładu ma prawo złożyć skargę na piśmie i przesłać ją na adres zakładu lub przyjść osobiście w wyznaczonych dniach i przedstawić swoje zastrzeżenia.
- Rozpatrujący skargi zobowiązany jest każdorazowo do wnikliwej analizy złożonych zastrzeżeń, wyjaśnienia wszystkich elementów wpływających na niezadowolenie pacjenta i udzielenie mu szerokiej informacji.
- Każda skarga i sposób jej rozpatrzenia musi zostać odnotowana w dzienniku.
a) w przypadku uwzględnienia skargi należy poczynić wszelkie czynności celem niezwłocznego rozwiązania problemu skarżącego w sposób maksymalnie go satysfakcjonujący. Wszelkie wnioski należy skrupulatnie rozważyć.
b) w przypadku odrzucenia skargi należy w sposób wyczerpujący wyjaśnić przyczynę odrzucenia skargi lub wniosku.
- Każda odpowiedź udzielana jest w formie w jakiej została wniesiona, na pisemne skargi i wnioski należy odpowiedzieć pisemnie, na ustne należy je wyjaśnić bezpośrednio z zainteresowaną osobą lub ustalić z nią formę odpowiedzi.
- Wszelkie skargi i wnioski muszą zostać rozpatrzone w ciągu 14 dni roboczych licząc od daty złożenia w zakładzie skargi lub wniosku.